andas

hej på er :)

Nu är jag hemma igen sov ju inte hemma inatt, men jag sov så bra så. En kompis ville att jag skulle ringa inatt men efter händelsen när mamma kom in till mig blir jag alltid så orolig att jag ska väcka någon. haha. Men hallå mobilen finns ju kvar & även kompisen :)

Jag kör på för fullt nu känns dt som allt rullar liksom bara på så sjukt skönt.(eller som jag skulle ha sagt så jävla skönt). Imorgon är det sista dagen på min prao sen så ska jag till en kompis. Min bästa kompis Helena och vi ska antingen se på bio eller så ska jag fråga henne om vi inte bara ska tjocka oss med godis och se på idol och snacka lite skit. haha. Eller snacka iafl. :)
Sen så sover jag borta på söndag också på samma ställe som inatt. haha! :D

Men Elin har ju varit aktiv och ni också! Så kul att se att ni stannar och jag läser alla kommentarer även om Elin svarar det är dfr en kommentar från mig kan slinka in ibland.

Detta blev ett långt inlägg hoppas att ni orkar läsa, haha. Btw så snöar dt ute och jag har ont i fötterna efter 3 dagars gående inne på hårt golv i strumpor. Sitter bara ner på lunchen ju!
Lyssnade igenom M.J's skiva idag också 3 gånger. haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: det är bara bra :D gör du då? :D

2009-11-05 @ 19:47:32
URL: http://photoshopifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0