bäst&sämst i världen

Nej...


Nu måste jag ta tag i mig själv för andra gången...  Tror att jag är bäst i världen på att skuta upp saker... Men nu väntar duschen... Sen så packa lite om jag får ner alla kläder? haha...  Det är jag sämst i världen på, att packa.. tar alltid med mig FÖR mycket...

Efter duschen och packningen så blir det att måla naglarna...  Måste göra det innan vi åker, för att annars så är risen ganska så stor att naglarna går av. inte okej!!!

Men vi hörs senere..
peace


min räddning...  Testa det om era naglar växer långsamt och om dom lätt går av. Ni kommer inte bli missnöjda!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ok, jag tycker inte det gör ont iaf :)

2009-11-26 @ 19:55:18
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0