bloglovin

heeejjj :)


god, det va ett tag sen som jag svarade på så många kommentarer sammtidigt..

Men men,  det kommer väl fler skulle jag tro...  Nåt som är populärt att fråga om är bloglovin, och jag tycker ju såklart att det är kul om ni vill lägga till bloggen.. Men om det är en blogg som jag inte har läst förut så kollar jag gärna på bloggen ett tag.. Sen lägger till..  Känns lite meningslöst annars :D

Men ialafall.  Har varit en dryg dag i skolan.. Dom som jag brukar vara med (3st). Just idag så va dom tvungna att vara sjuka. ALLA!!!!! Att jag inte fick ett psykbryt på morgonen alltså...  Kommer tjata hål i huvudet på nån av dom imorn, om dom kommer...

Nu ska jag leta efter min manikyrpinne som jag just tappade och inte hittar. hahah xD..  Sen så duscha, UNDERBART ridpass idag alltså. LOVEE!!!!


Kommentarer
Postat av: manuela

bloglovin är en smart uppfinning de;)



sv:haha jaa!:D

2009-11-23 @ 20:05:42
URL: http://brokenroads.blogg.se/
Postat av: Anonym

sV; förlåt om du syftade på mig när du skrev det där, men det är ju kul att se hur många som läser bloggen osv.. :)

2009-11-23 @ 20:54:47
Postat av: azra - ALLA ÄLSKAR MIN BLOGG?

sV; förlåt om du syftade på mig när du skrev det där, men det är ju kul att se hur många som läser bloggen osv.. :)

2009-11-23 @ 20:55:09
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0