boring

Helloo!

Jag har varit hemma idag, tyvärr..  Ont i huvudet, aldrig kul att ha det! Därför har jag inte skrivit nåt idag, man vill ju inte att det blir värre eller att man får ont igen!

Har typ inte gjort nåt idag, pluggat och sett på tv. Va i stallet förut oxå, blev lite ridning på ridbanan. Jag har förresten ingen träningsvärk idag. Antagligen kommer den imorn, det är lixom helvetes dagen imorgon. Eller, den börjar halv 11.. Utvecklingssamtal, inte alls kul. Bara uttråkande. skönt när man blir 18 och kan ha det själv, ahha.. Sen så är det so prov, bläääää!!!!!!!
Det är det som jag pluggar till hela tiden.. Nån som vill byta med mig förresten?! Men jag kommer ju kunna allt om usa iaf. eller historian ialafall. Är glad att det är lite samhällskunskap med, meeee lajjjk!

Annars då?! Nej, inte så mycket... Ska svara på kommentarerna nu. Sen så blir det nog ett inlägg innan jag stänger av datorn. Ska plugga lite också,...  Sov för övrig 13 timmar inatt!

//Elin♥


Update: 20.57

Tack för alla söta kommentarer från igår när jag hade ont i huvudet. Alla andra kommentarer är också söta.   Love!<3


Kommentarer
Postat av: Me

-hahah sööööt!

skolan är bajs ibland!

2009-11-12 @ 21:09:00
URL: http://micaelaaespinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0