glajjor

Heeej :)


Jag har inte hunnit skriva innan. Jag har lixom pluggat ganska mycket, gjort iordning ett papper inför utvecklingssamtalet som är på fredag!!! USCH! Jag gillar verkligen inte utvecklingssamtal!
Jag har även varit ute och sprungit (höll på att skriva springit).

Vi fick hem papper om svininfluensa vaccinet idag. Fredag den 27:e, dagen då vi åker till Stockholm. Lyckat!
Annars så har dagen varit bra. Har inte gjort så mycket, haha...  Har kollat i ett par as coola glasögon på fysiken, haha... Man ser olika spekrum (?). hahah...

Sen så fick jag biobiljetterna idag, läskigt. Men det känns jävligt bra att vi ska sitta lite extra skönt. Nu är jag så fruktansvärt trött så jag tror att jag ska försvinna.

Vi hörs snart.
//Elin♥


Kommentarer
Postat av: simone

Pudding du ;)

2009-11-11 @ 20:24:49
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0