Godnatt Sverige!

Nu fick jag ett infall, att jag ska ut och springa i veckan... Jag ska inte lova nåt. haha. Men det enda är att det är så sjukt kallt på eftermidagara och att det blir så fruktansvärt mörkt. Så jag är typ rädd för att nån läskig människa ska komma bakom mig och typ döda mig...
Ialafall så skulle det vara sjuk skönt att springa lite nu...  Eller okej, efteråt skulle det vara skönt. För när jag väl springer så funderar jag bara på vad fan jag håller på med. Vill bara dö!

Men sak samma, Jag är ganska bra på att vända dygnet på helgerna. Det enda är att helgen blir mycket kortare. Jag har ångest över skolan redan nu. Eftersom jag vet att jag har prov nästa vecka och en massa läxor...  BLÄBLÄBLÄ! Skolan tar död på oss elever. Jag tycker mer lov! Men det är trots allt typ BARA 1½ månad kvar, om inte mindre...
Tiden går fort.. (vill att det ska vara fredag kväll, bara en dag till, snällla(a) )

Varför jag skriver det här inlägget vet jag inte. Men antagligen för att jag ska sova efter.. hahah..

Nu kom jag på vad det va som jag skulle skriva...  Ni vet Paow? Hon skrev nåt inlägg om brunetter med "feta" lår och att det är sååå fult...  Jag kan ju säga som så att det gör mig lite upprörd. För jag skulle aldrig, och nu menar jag aldrig(!) välja mina vänner genom utseende. Tänk om nån av hennes vänner tar åt sig? Hur fan ska man ta det?! Jag bryr mig inte alls hur mina vänner ser ut, om dom är smala eller om dom är "normala" eller om dom är lite större. Inget av det spelar nån roll för mig, dom är ju liak mycket värda för mig ändå...  För vem fan tänker att, nej. Hon är blond, jag vill inte va vän med henne... Samma sak som Amir snackar och rödhåriga. Jag får psyk när jag läser det...  Typ mobbing på HÖG nivå. Om han syster som han älskar så mycket skulle vara rödhårig, skulle han ha tyckt att hon är mindre värd då eller?!

Om det hela bara är för att provocera så har han lyckats ialafall. Dock tror jag inte det...  Snälla Kenza ta över och bli sveriges största blogg!

//Elin♥


new york...
Glöm inte att rösta på oss i veckans blogg heller om ni tycker att vi borde vinna. hehe :) För att rösta så kan ni ju klicka här...  (så kommer ni direkt till inlägget) 

svarar på kommentarer och sånt imorgon på förmidagen, så att ni inte tror att jag inte bryr mig...


Kommentarer
Postat av: Erika Otter Johansson

Tack :)

Jaa de är trist med vinter...

2009-11-08 @ 08:48:08
URL: http://ejoo.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tack :)! <3333

ska försöka läsa din när jag kan!



idag senare på dagen åker jag till min kille och sen åker jag till visby ikväll för att jag ska praoa där i 2 veckor. skriver ett inlägg varje dag. läs mer på bloggen, ha det bra! <3

2009-11-08 @ 09:00:57
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Allt bra med dig idag? :)

2009-11-08 @ 10:08:14
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: ceeline@

Svar: haha ja precis xd

har ni egna hästar/foder/medryttarhästar eller går ni på ridskola? :)

haha mario kart e fett kul x)

2009-11-08 @ 10:27:49
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Elenore

Godnatt :)

2009-11-08 @ 11:29:35
URL: http://denimgirl.blogg.se/
Postat av: EMMS

Mh, gillar henne INTE kan jag säga. Kenza verkar snäll iallafall.



Ja, jag är helt kär i vantarna. MÅSTE bara ha dem! Oh, mysigt :) bikboks kläder är ganska bra faktiskt.

2009-11-08 @ 11:32:15
URL: http://satelliteheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0