håll utkik

Sådär..


Nu är jag sådär härligt trött, så att jag inte kommer att somna..  sitter ocj drogar mig med lite musik...  Måste säga att Andreas Wijk, är riktigt bra på att sjunga...  Han bloggar för övrigt på veckorevyn.. Några av er vet kanske vem han är?

Ialafall..  Jag har LÄST lite musiiik!!!!!!! sen så kollat på engelskan lite... Ska kolla lite mer snart.. Men tänkte ialafall säga godnatt...
Hoppas att eran dag imorgon blir helt underbart bra! Själv så slutar jag 12, det ska bli skönt. Men jag ska ta ut lite pengar och köpa en colalight, eller det kankse blir ett nyttigare alternativ imorn? Loka päron.. Det är kärlek på riktigt, det blir inget att äta till.. Trots att det är "lill lördag"...

Nu ska jag svara på kommentarerna...  Någon av er läsare kommer jag att skicka en väääldigt speciell kommentar till imorgon... Så ni får hålla utkik, dock börjar jag med en.....



gah, alltså... Kanske ska åka och sola imorn?! hmm.. nej..  Jag väntar på sommaren.. Fy fan.. Denna bilden togs för typ mindre än ett halvår sen!!! (mitt högra ben ser lite konstigt ut tycker jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0