inte en ny bild

god eftermiddag!

jag tycker det är märkligt att man vissa dagar kommer ihåg allt man har drömt. Idag var en sån dag och när en person är med i alla drömmar man har drömt. skumt, som en skumtomte. 
Nästan lika skumt som när några av er tror att dt bara är Elin som har bloggen, jag ska berätta för er att den här bloggen är minst lika mycket min som hennes så sluta tjata om det nu!

nej nu ska jag rycka upp mig och gå ut ur bloggbubblan till mitt liv. Eller något sånt.. ^^


ny bild, men sånt gillar vi :P
men vem är vem?




update: kanske borde ta nya bilder tillsammans? Vill ni det?

Kommentarer
Postat av: Astrid

sv; neej plugget suger! /:



shooosh va ni va lika! :O

2009-11-22 @ 13:51:17
URL: http://meercii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0