inte kul

Det händer ju inte så mycket roligt här på bloggen just nu så vi kör en lista, haha.
kanske något nytt smaskigt som ni kanske inte vet än?




Lovar du att vara ärlig? jag lovar att allt jag kommer skriva är helt sant
Du heter: Hanna
Smeknamn: Hannis , Hannah Montana, hannis-bannanis
Låt som när du är ledsen sörjer till? Allways on my mind 

Beroende av: mobilen tyvärr. sen alla nära och kära såklart :))
Vad tror folk om dig? jaru, vad tror ni om mig?
Stämmer det? det vet jag ju inte än ?
Vad får du oftast komplimanger för? ögonen & håret skulle jag tro :)
Vad säger du för att imponera på någon? sånt säger man inte såhär så alla kan se ;d
Hur imponerar man på dig? humor måste man visa att man har, och smöra
Brukar du skratta för dig själv? ibland ;o
Var bor du? Karlstad, eller 2mil utanför
Trivs du där: mja, ganska okej
Brukar du bli för full: nej
Vad har du för mobil operatör: tele2
Är du allergisk i mot något: nej :D
Har du haft sex idag: dåligt med det
Nästa mål i ditt liv: gå ur grundskolan med najsiga betyg ;D
Hur svarar du i mobilen: hallå, hejsan eller hej dt är hanna
Vem ringde du senast? kmr inte ihåg de dåva
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hejdå
Antal timmar sömn inatt: 9 (h)
Brukar du komma i tid: jarrrååå
När mår du bra: med vännerna (A)
När blev du fotad senast: igår skulle jag tro
Vad tycker du om fötter: fint , haha x)
Favorit dryck på morgonen: juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: kanske 12 halv1
Är du blyg? mjorå
Sysslar du med någon idrott: rider ju
Vill du hellre ha mail än brev: orkar inte mail, brev med pengar ;d
Är du nöjd med ditt liv: jag har ett fint liv
Är du bortskämd: nej dt skulle jag inte säga
Vad gör du i morgon: sover, stallet
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte för mycket, men dt är olika
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? hm, vet inte. haha xp
Vad längtar du till? studenten, haha. men sthlm nästa helg
Har du bra vänner och äkta vänskap? MINA VÄNNER ÄR BÄST
Vad använder du för shampoo? vet inte vad dt heter
Om fem månader: är dt april och inget spec händer
Du samlar på: nagellack xp
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vilken tid gick du upp idag: vaknade runt 11 gick upp kvart i 12
Har du sovit i din egna säng inatt: nixx
Vad skulle du göra om du vann en miljon: rest lite sådär va, shoppat & sparat
Bär du glasögon eller linser: nee
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, är kläderna snygga så köp
Vill du gifta dig: yes
Vill du ha barn: mm
Är du bra på att laga mat: bättre än alla ;d
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry's
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja det gör dom :)
Har du tandläkarskräck: neee
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls, på gott & ont
Röker du: NEJ
Hur ofta tränar/motionerar du: 3-4 ggr i veckan
Senaste låt du hörde: Watch you go - Jordin Sparks, förvånad någon?
Vad gör du på helgerna: umgås med vännerna och slappar


Kommentarer
Postat av: tess

:)

2009-11-21 @ 22:35:33
URL: http://persikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0