lista

menar vi måste ju köra en lista! :D



Badgirl badboy
har du rökt? bara vattenpipa
är du beroende? av det? nej
har du varit full vid fel tidpunkt? neejdå
har du haft sex med någon & sedan ångrat dig? nejj
har du varit otrogen ? aldrig i mitt liv ska jag lova
har du haft sex offentligt? haha, no
har du haft camsex? ursäkta? men nej
har du spelat klädpoker? faktiskt
tycker du att det är coolt att supa? coolt nej


Utseende
hur lång är du? 164
ögonfärg? grön
hårfärg? brunt typ
stil? vanlig typ, haha
är du nöjd med ditt utseende? inte nöjd inte missnöjd
är du mogen? som fan, hahhah



Fritid
du har varit på läger? öhm jaa tror de
du skriver låtar/dikter?  nej inte ofta och seriöst
du kör handboll/basket? nee inget för moi
du kör fotboll/innebandy? inte längre
du är ofta med kompisar? så ofta jag kan!



Du tycker om att
[x] kramas
[x] prata
[x] sova
[  ] gå upp tidigt
[x] lyssna på musik
[x] lyssna på musik i hörlurar
[x] vara på stan
[/] vara ensam
[x] vara med kompisar
[x] att vara kär
[ ] vara i skolan
[x] vara hemma
[x] shoppa
[/] se på film


Du är nöjd med
[ ] din kropp.
[ ] din röv.
[x] dina bröst. haha, ehm ja
[ ] din snopp.  
[ ] din mage
[x] dina ögon
[x] ditt hår
[ ] din längd
[ ] din näsa
[x] din mun
[/] ben
[ ] dina tänder
[ ] händer
[x] fötter
[/] hela alltet
[x] ditt liv
[xxxx] dina vänner
[x] din familj

Kommentarer
Postat av: sejla

sv:ah eller hur! :/<3 det blir jag nog<3 :)

2009-11-11 @ 20:55:59
URL: http://ssejlaahmetovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0