lista

Lovar du att vara ärlig? jaa!

Du heter:
Hanna om inte någon har missat detta?

Smeknamn:
skratta inte nu då, men Hannis bannanis, Hannah montana & plutten

Låt som när du är ledsen sörjer till?
"allways on my mind" är fin

Beroende av: kärlek av alla slag & mobilen

Vad behöver du mest just nu: vatten skulle inte vara fel

Vad tror folk om dig? hoppas på en snäll tjej :)

Stämmer det? jo men det är jag, kan kanske uppfattas som lite bitchig ibland men det är jag inte!

Vad får du oftast komplimanger för? håret & ögonen

Vad säger du för att imponera på någon? haha, jag försöker nog inte imponera

Hur imponerar man på dig? haha, man ska smöra för mig då faller jag DIREKT nästan!

Brukar du skratta för dig själv? jaa! när jag ser på Shan Acti, Johan Glans eller Soran Ismail

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "haha, jag vill också vara liten ju!"

Var bor du? 2 mil utanför Karlstad

Trivs du där: jo men dt är lugnt ibland för lugnt

Äger du några converse: nej, inga skor för mig

Sprit, cider, vin eller öl: cider

Vad har du för mobil: LG crystal

Nästa mål i ditt liv: komma in på den linjen jag vill in på och körkort!

Hur svarar du i mobilen:
"Hallå" eller "hej det är hanna"

Vem ringde du senast? hm, Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "okej pusshej"

Antal timmar sömn inatt: ingen aning 8 kanske

Sov du ensam: jaaa

Brukar du komma i tid: tidspessimist

När mår du bra: När jag är med mina vänner som är bäst!

När blev du fotad senast: igår, hade egomoment

Hur känner du dig nu: sliten, glad, lyckig, trött

Vanligaste färg på dina kläder: svart, vit och mjuka färger

Vad tycker du om fötter: inget speciellt ? XP

Vad saknar du: kärlek!

Favorit dryck på morgonen: inget, men Juice är inte fel

När brukar du oftast gå och lägga dig: usch, för sent!!

Är du blyg? faktiskt!

Sysslar du med någon idrott: jaa

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: det måste man

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: samma som dig tror jag? men hallå det finns typ 2-3 saker man VILL göra.

Är du nöjd med ditt liv: supernöjd

Vad är det värsta du vet? fördomar tror jag.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? vädigt olika!

Vad längtar du till? 27-29 november

Har du bra vänner och äkta vänskap? det finns inga bättre vänner än mina,

Vad är det finaste du fått? alla minnen med mina vänner, underbara!

Om fem månader: gör jag min sista termin i grundskolan och fyller snart år!

Om ett år?: går jag på gymnasiet!

Du samlar på: skräp, nejdå men inget

Vem ringer du när du är arg/ledsen: någon av mina vänner

Har du strumpor på dig nu: tofflor

Är det okej att gråta: JAA!

När grät du senast: ett tag sen

Bär du glasögon eller linser: nixpix

Har du piercing: i öronen, vill ha i tungan ju

Vill du gifta dig: jaa :). festen liksom!

Vill du ha barn: någon gång ja

Är du bra på att laga mat: helt okej

Är du flygrädd: inte så farligt

Hur vig är du: ganska så

Vilken är din favoritglass: oj, magnum

Tror du på ett liv efter döden: nej

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Röker du: NEJ!

Hur ofta tränar/motionerar du: 3-4 gånger i veckan

Vad är det viktigaste i livet?: att känna sig lycklig! :D. klychigt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; haha jaa ;p

2009-11-14 @ 16:21:02
URL: http://hannagranlof.blogg.se/
Postat av: hannah

Jaa, han är bra fast jag tykcer att han är lite tråkig :D Ingen spänning liksom :D

2009-11-14 @ 16:23:34
URL: http://haanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0