lite allt möjligt



Det enda som jag kan säga, det är att bloggen minst sagt har växt under dom här 2 dagarna... Jag har ju svarat på kommentarer som en liten blå.. (eller hur är det man säger?) Men har inte fårr svar från alla heller. hahah...

Ni vet kanske inte att jag & Hanna fortfarande har våran blogg hemlig för våra kompisar...  Inte vte jag vrf, men man har lixom inte berättat det bara... Känner inte att jag behöver det heller.

Men ialafall... Hanna är ju som sagt inte hemma ikväll, inte min bror heller. hahah..  Det va dom inte i fredags heller...  Men snart så ska ni se att det är min tur att lämna dom ensamna.

På fredag tror jag att jag ska klippa mig för övrigt, ska ringa imorn.. Hoppas att dom hör vem det är. haha.. Men det tror jag. Jag ska förresten ut och springa imorn tror jag...  Tror även att det blir intervall träning! Herregud vad är det jag mer mig in på?!
Tänker ialafall göra det i uppförsbacke, springa upp, gå/jogga ner...  Det är en utmaning, men man behöver utmaningar! Jag behöver också en jävla press på mig själv.. Behöver någon som pushar(?) mig..

Jag har inte så mycket mer att säga, kul att så många har hittat hit och släng gärna in en kommentar. Jag svarar så fort jag kan..

Kommer ett inlägg till innan jag går och lägger mig!
//Elin♥

Kommentarer
Postat av: Becca

lycka till med springningen ;)



sv: ja precis! himla tur att dom finns :)

2009-11-08 @ 22:02:13
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0