mellan himmel och jord

Jag hittade inget spec på nelly...  Hanna tycker att jag typ är sjuk eller nåt, just för att jag inte hittade nåt...

Men men. Jag är ialafall sjukt trött nu, men ska nog vara vaken ett tag till..  Kan ju passa på att säga att jag har varit en riktigt snäll kompis denna veckan, lånade ut mitt busskort (som jag just fått tbx från en annan kompis som haft det i 2 veckor) till en kompis...  Det är något som jag tycker att alla ska göra..

Alltså en god gärning för en kompis! Det kan vara allt från att göra nåt litet, för vissa så betyder det lilla väldigt mycket... Sen så har vi ju alla nån kompis som inte förtjänar nåt alls....
Då tycker jag att man ska hålla sig borta från den kompisen!   (fan va politiskt korekt (?) )


Annars då...  Har fläta i mitt lilla hår nu, ska sova med den och ha den imorgon, så får vi se hur mitt hår mår sen...  Jag ska vila det så mycket som jag bara kan. Sen så kan jag väl säga att platt&locktången inte är mina bästa vänner, så att håret slits inte så fort.

Men nu sitter jag här och svamlar igen, osm alltid..  Imorgon kommer ett inlägg om en blogg som jag verkligen tycker är as grym. Den får mig alltid på bra humör om jag är lite nere. Är jag på bra humör så får den mig att må ännu bättre!

//Elin♥


oldpic. Men ni får klara er! (haha, va liten jag ser ut att vara)


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Hihi jo jag rökte. Det är min enda utväg när ja är påväg till skolan, är i skolan o är påväg hem från skolan. för då kokar hela jag :P

2009-11-14 @ 10:10:50
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0