regn...

heyy :)

Som ni har sett så är vi hemma nu, efter en låååång dag. Kändes det som ialafall. Ingenting kul har hänt, när jag tänker efter...

Det har regnat typ hela dagen, trååååååååkigt...  Hur är vädret hos er?
Jag ska iaf snart hoppa in i duschen och bli en ny människa, men innan det så ska jag svara på kommentarer!!!! och kolla en sak på youtube= kommer sitta i 1 timme och kolla.... hahah :D

Har ialafall varit tröööött idag, inte så ovanligt, men snart är det ju HELG! Beställde tågbiljetterna idag också, halv3 tror jag att det bär av. Hur lång tid tar det till sthlm? 3½ timme?

Jaja, nu ska jag svara på kommentarer sen så vet jag inte. Plugga kankse?! :)


bara för att....


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

aaa -:)

2009-11-19 @ 19:08:43
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Ludde

Haha, Bara för att:P



Sv: Jag vet, passar i det mesta;) Nej men som sagt enkelt är snyggast, så heja hjärta;)



2009-11-19 @ 19:35:30
URL: http://anglars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0