utslagen

Tjennare på er :)
hoppas inte att allt för många av er är bakis utan att ni kommer ihåg ad ni gjorde igår!

Man skulle kunna tro att Elin är bakis, hon är helt utslagen på soffan. Hon rör sig knappt längre, hon ser på någon sak på mtv som hon egentligen inte har sett innan. Men hon är bara trött, ja man får ju skylla sig själv faktiskt tycker jag.
Själv så är jag inte alls så trött som Elin eftersom jag tar ett sånt bra ansvar (yeah right?). Men jag är iafl uppe och går och satte på datorn. Är inte taggad för stallet dock men den tanken brukar ändras när man kommer dit :)

Såg att vi hade fått en fråga i kommentarerna från Cornelia och frågan löd;
Har alltid velat ha en tvilling! Men vad tycker ni om det, är det inte jobbigt när folk tar fel osv?

-
Jaru, vi kan ju börja med vad jag tycker om det. Jag tycker att det är ganska roligt faktiskt för man har oftast någon att göra det mesta med. För man är ju i samma ålder och då tkr man oftast om samma saker. Vilket är bra.
Men folk tar ju fel på oss också, jag känner några tvillingar och man vill ju inte säga fel så då säger man oftast båda namnen och det är jobbigast. Om någon säger Elin till mig rättar jag dom mest och säger nej Hanna. Men visst det är ju inte kul när folk säger fel. Men man vänjer sig.
Hoppas du blev nöjd med svaret :)

Kommentarer
Postat av: C

Tack för du tog dig tid att svara!

2009-11-01 @ 12:14:14
URL: http://corneliafriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0