vi gör inget annat...

Jag har varit lite smått frånvarande ikväll känner jag...

Men vad gör det? Jag har ju pluggat...  FAKTIKST.. Erkänn att några av er är liiiite stolt över mig? Men jag ska fortsätta plugga om ett tag igen...  Ibland undrar jag va fan lärarna tänker med.. Först så ska man jobba som fan i skolan, sen när man kommer hem. Ja med då ska man jobba ÄNNU mer. Som om inte skolan är nog?
Jag ser inte riktigt vad läxorna ger?!

Ialafall (som jag alltid säger), så har jag frågat en av er om just den har lust att hjälpa mig och Hanna lite... Ni andra får se vad det är.. Men det är ju inte nåt som är säkert än, personen i fråga har inte svarat än.. Jag har nog en nödlösning, om det skulle vara så..

Det enda jag kan säga är att.. Fortsätt att kolla bloggen i helgen!

Nu ska jag sova hade jag tänkt, eller ja..Plugga först, såklart. Vi som går i skolan gör inget annat.. sov så gott och ha en bra dag!


på fredag  får vi vaccinet...  Jag har hört att det inte gör ont när man får det... Tror att kärringen överdriver, men sjukt kul bild är det...  Ett litet skratt sådär på kvällen :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det gör inte ont, jag har fått den.. känns som nä man lämnar blodprv typ!



åka utomlands vore nice!

2009-11-25 @ 22:22:02
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: manuela

jag tog vaccinet igår och det gjorde ont,inte överdrivet ont men ont!:P

och armen,ja den värkte som f*n + att den värker idag:(

2009-11-26 @ 14:42:08
URL: http://brokenroads.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag tog vaccinet i tisdags och det gjorde inte ont just då, men till kvällen kunde jag inte sova på den sidan som jag tagit sprutan på för det gjorde så ont :/

Har fortfarande ont i armen och det är två dagar sen jag tog sprutan :|

2009-11-26 @ 16:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0