091008

Hej!!!

Tänkte bara säga att vi lever, knappt.. Jag är som vanligt trött som en liten bebis. Det blev inte att gå och lägga sig tidigt igår heller. ahha. Jag ska sluta och säga till er när jag somnar tror jag...

Dagen i skolan va ganska så slapp faktikst, hade svenska. Fick tillbaka en artikel som jag har skrivit (en av 2) och jag trodde att min svenska lärare skulle tycka att den va dålig och så. Men det tyckte hon inte, vilket glädjer mig! Engelskan hade vi inge förhör på KDD( kan du detta?). Det är grammatik för er som inte vet... 
Utan fick bara göra nästa avsnitt sen öva lite på det. För vi har prov nästa fredag tror jag att det blir..

Sen hade vi idrott som blev heeelt galen. hahah. Men kul hade vi. Efter det musik, jag sjöng så fint så när en kompis spelade piano... haha .. eller inte...

Nu ska jag duscha tänkte jag säga. Men Hanna kom in och sa att hon skulle duscha nu...  Då får jag hitta på nåt annat. Facebook!!!
Kanske beställer jag en mobil idag, men det är bara kanske...  Men jag har säkert inte turen med mig!!!

//Elin♥


hahaha, onödig bild... :)


Svarar på kommentarerna när jag har duschat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0