091009

Hej!

Jag får ursäkta mig lite för min dåliga uppdatering...

Men såhär ligger det till...  Jag har varit i skolan hela dagen sen så åkte jag in till stan. Följde med en kompis till tågstationen, snäll som jag är..  Där fick man gratis kaffe, han tog. Inte jag. hahah...  Mamma ringde så möttes vi.. Jag sa hejdå till min kompis...
Vi gick till 3 och sa att vi skulle säga upp abonomanget...  Sen så bar det av över gatan, till the phone house. Där  möttes vi av skönaste försäljaren. hahahha ..

Köpte iaf telefonen, gissar att vi va där inne i minst ½ timme.. Kan inte ens fatta att den ligger här bredvid mig!?

Jaa.. Sen åkte vi hem, jag bytte typ från jeans till leggings. För jag orkade inte ha jeans.. Sen åkte vi till kusinen. Va där till typ. 9?
Åkte hem, jag fixade alla nr till telefonen, bytte till mitt gamla simkort. För det nya funkar inte än.

Har inte sett på Idol heller. Men vet vem som åkte ut...

Nu ska jag vara lite social med mina underbara vänner! Vi hörs sen!
//Elin♥


happyface!   jagälskardigälskadevän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0