091029

Hej!


Mitt internet har varit as segt på morgonen. Är detnåt som stör mig så är det när internet inte funkar..

Sen så måste jag säga att nåt som jag stör mig lite på ibland är när jag måste sättamig och skriva inlägg om dagarna när Hanna lika gärna kan göra det...
Det är en del till varför jag inte har nåt att skriva om, jag har lixom ingen "blogglust" längre. Ibland känns allt så värdelöst. Men ni kan ju gärna komma med förslag om vad jag ska skriva om, om ni vill det..

Idag ska vi ju som sagt till stallet, typ klockan 2. Efter det när vi kommer hem typ klockan 5, så kan jag ta tag i bloggen. Men ja, det blir nog typ klockan 6. Så ikväll lovar jag att det blir lite bättre bloggning, och eftersom det är inlåst ikväll så blir det antagligen ett inlägg om det...

Igår va det väl inte den bästa uppdateringen, men jaja. Det finns anledningar till allt. Jag kan ju säga att jag somnade klockan 3 inatt! Det efter en lång konversation på msn, som va välbehövlig. Ibland vill jag bara åka till alla mina vänner som verkligen bryr sig och se dom en fet kram.

Men nu ska jag kolla lite bloggar, sen uppdatera här en gång. Sen äta, sen stallet, sen hem, sen duscha. jaa.. osv...
//Elin♥


ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0