allt och lite till

Nu kommer det komma ett sånt där inlägg där jag bara sitter och snckar om nåt oxå kommer jag in på nåt annat, det känner jag nästan på mig...

Jag (okej,vi)har sett på idol nu, jag kommer alltid tycka att Erika är bäst, så är det bara. hehe..  Men ialafall. Det va ett ganska segt tema tycker jag.

Nu sitter jag och äter glass och dricker cola. Hur onyttigt?  Men jag får trösta mig med att glassen är light, inte för att jag vill ha mindre kalorier. Utan för att våran bror har Diabetes. ja. och vi åt pankakor förut, oxå ja glass till det. Ni fattar?

Förresten så kan jag säga att dom senaste dagarna har jag inte mått så bra. Eller jag har mått bra, men det är psykiskt. Då kan det vara svårt att ha blogglusten men jag känner att den kommer tillbaka smått. Skulle jag inte blogga så skulle jag sakna det. Ha någonstans att bara skriva om man är arg eller ledsen typ.
höhö, då är det jäääävla bra att ha dom som bryr sig...  Även såna som ringer spontant. Även sin egna bror som ringer och talar om att hans kompisar är dragna. När man hör att han själv inte är helt nykter. Men jag älskar honom ändå <3 :)

Sen så är det kul att det är fler killar som har börjat blogga. Det va en liten (okej, inte liten, men ni fattar) pojke som kommenterade här såg jag. Jag svarade så fint så (hahaha). Det behövs fler killar inom bloggvärlden. Så Adam och alla andra fortsätt :D

Nu sitter jag redo att svara på alla era kommentarer ikväll, det är ni som gör att jag får blogglusten tillbaka. Söta små kommentarer. LOVE!!!!
//Elin♥


Elin nu..


.... Elin i somras...


Kommentarer
Postat av: veronika

Glass och kolasås är ju förbaskat gott så kör på de ;)

2009-10-30 @ 22:32:14
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0