den har förrändrat mycket


Jag kände på mig att, fan vi måste ha bloggat ett tag nu...  Så jag gick in och kollade, mycket riktigt. Exakt 5 månader IDAG!
Vi har hunnit med 900 inlägg (901 med detta).

Självklart började jag tänka. Vad har hänt under dessa 5 månader?!

Vi har slutat 8an och börjat 9an. Vi går vårat sista obligatioriska år i skolan....

Jag har lärt mig en hel jävla massa om hur det är att blogga...  Att den tar över ens liv. Den har gjort det med mitt liv iaf...  Både på gott och ont...  Vi tar mer om det längre ner!
Vi har haft en gästbloggare, haha... Men bara i typ 2 dagar när vi va i Göteborg.


Då kan vi ta det bra och dåliga bloggen har fört med sig. Vi kan börja med det dåliga. För det är inte så mycket... 

Inte mer än att man ibland känner en press att man "måste" logga in och skriva ett inlägg...  Det har funnits dagar då jag han känt, fan. Jag orkar inte mer. Men bara för att jag har känt så betydet det inte att jag har tänkt så..  Men det är bara ibalnd..

Nu till det bra. Det finns ju en jävla massa bra saker. Men man har ju hittat många fler bloggar. Vissa fastnar man för, andra inte...  Jag följer endel av er läsares bloggar, detta bara för att ni skickade en kommentar en gång.. Det kan betyda mycket...


Jag har ju lärt mig hur mycket en kommentar kan förrändra. Hur liten världen egentligen är..   Att man bara inte kan skriva nåt utan att nån reaggerar. Det har också varit roligt att ni verkligen har reaggerat om vi har lagt upp bilder där ni tycker att vi är lika...   hahaha... 


För att sammanfatta det hela...  Bloggen har förrändrat en heeel massa i mitt liv..  Men ack så bra den är att ha...  Hoppas att ni fortsätter att läsa..  Då blir vi glada... 

Allt för denna stunden!

//Elin♥



man kan tjäna pengar på detta... hmm.......


Kommentarer
Postat av: Anonym

gött :D

2009-10-25 @ 20:49:23
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0