det har hänt mycket

Ni kanske kommer ihåg att för nån dag sen så skrev jag hur bloggen hade förröndrat mitt liv lite?

Jag gick aldrig in på vad som egentligen har hänt under dessa månaderna så mycket... Det enda är att jag inte kommer komma på nåt nu men..  Ja ja...

Vi kan börja i juni?
Jaa, det va en riktigt bra månad juni. Gick ur 8an med bra betyg, som jag är nöjd med! Sommarlovet började, men ett helvete började oxå. Vilket helvete som började ska vi inte gå in på. Men ett helevete va det ialafall. Som senare under månaden blev tvärt emot ett helvete. 
Jaa, vad gjorde jag mer? Solade, för det va underbart väder! Va i stallet:D

Juli...
Det va här allt det underbara började. Dels så blev bloggen mycket bättre. Jag började fatta grejen med bloggandet. Vi fick även fler kommentarer, jag kommer ihåg det. Det känns som om det va igår typ? Det va även i denna månaden som kommentaren som förrändrade mitt liv kom... Eller, den förrändrade mig. Inte mitt liv. Jag ska kanske inte tjata mer om det nu? haha..  Jag kan ialafall säga att det är kanske bland det bästa som har hänt detta året, ÄN så länge. I juli hände det med stort D...  Nu menar jag i mitt privatliv...  Det som ni inte får veta i bloggen. Det hände nåt underbart som jag än idag är väldigt glad över. I juli åkte vi även till Göteborg, då va Sofia en liten bloggare här. hahah :)

Augusti.
Den värsta månaden på året. Eller, den va väl faktikst helt okej i början. Jag lättade på hjärtat inför en underbar vän till mig.. Detta gjorde jag även i september. Men det va även i augusti som jag va lite nere...  Mer än sådär hände inte i augusti...
Min mobil lämnades in också!!!

September..
September va en bra månad. På många sätt och vis. Men örebro.  Lovely. Bästa helgen på länge. Men det finns även saker som jag ångrar där...
Det va även här som saker och ting började förrändras. Men det är inte förens nu som jag började fundera på det..

Jaaa...  Mer än såhär få ni inte veta.. hahaha. Lite elakt. Men that´s life! Självklart har det ju hänt mer saker. men ni fattar. Jag kan inte berätta om hela min sommar!

//Elin♥


och här är jag nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0