det jag är bra på

är att göra listor. Och nu ska jag inte skoja till det, ska vara seriös genom hela. LOVAR




HAR DU NÅGONSIN...

 Hoppat studsmatta: jaa
 Ätit fiskbullar: ja , tyvärr ;s
 Tagit kort på dig själv: japp, för ofta
 Skrattat så du börjat gråta: det bästa som finns, ja!
Skolkat mer än tre skoldagar i rad: nix
 Sovit mer än tio personer i ett tält: nepp
 Badat mitt i natten: det har jag inte
 Åkt berg o dalbana och spytt efter det: nix
 Spytt för att du varit full: nix ;)
 Trillat när du åkt skidor: oja
Gråtit till en bok: faktiskt inte
 Varit rädd för tomten: nee
 Fått IG: på ETT oförberett spanskaprov :P
  Ätit deg tills du spytt: nee
 Lagat en misslyckad middag: man lyckas inte alltid ;P
 Har du sjungit karaoke: nja, singstar ^^
 Fastnat med tungan i en lycktstolpe: nej

FAVORIT...


Band/artist: Just nu lyssnar jag mkt på Darins version av Viva la vida
Mat: hm, pannkakor är yummy
Dryck: cola & cider
Känsla: kär, lycka,
Lukt: en parfym, kmr inte ihåg vad den heter.
Årstid: alla är bra på sitt sätt ^^ 
Dag: Lördag
Lärare: Anna
Glass: beror ju på :)
Godis: smågodis ;P
Alkoholdryck: Cider
Cigarett: no smoker 
Snus: äckligt att susa dt ser skabbigt ut 
Klädaffär: h&m , vero moda och bikbok
Bok: oj, "14 år till salu" "i taket lyser stjärnorna" "dt ska bli ett sant nöje att döda dig"
Kändis: oj, vet inte
tröja: min lejopard ;d 
Plats/ställe: med mina kompisar/nära på något roligt ställe. kanske liseberg ? ;)

JUST NU...

Humör: trött
klädsel: mjukis & linne
Frisyr: knut sen igår
Sysselsättning: bloggen & youtube
Plats: sängen
Väder: ingen aning, sol tror jag?

VAD...

Älskar du? mina nära&kära
Hatar du? orättvisor (inte hon fick godis men inte jag, inte sån orättvisa men ni fattar?)
Har du gjort idag? inte ett piss ;p
Vill du göra när du blir stor? venne, jobb funderar jag på psykolog eller kurator eller nått sånt kanske ?
Vill du göra nu? ha ett sms, hahah ;D
Behöver du göra nu? vakna till
 Skall du göra imorn? till stallet (y)

SENASTE GÅNGEN...

 Du snusade: aldrig
Du färgade håret: oj, i april
Du grät: de va ett tag sen
Du tränade: för längesen
 Du solade solarium: aldrig
Du skällde på någon: kmr inte ihåg
Du var utomlands: för typ 4 år sen tror jag
Du duschade: i torsdags ;d
Du åkte buss: igår
Du åkte taxi: i mars, hahahah (y)
Du åkte tåg: i augusti
Du smsade någon: inatt
Du ringde någon: igår
Du kramades med någon: igår

VEM...

 Älskar du mest? ingen aning, älskar många väldigt mkt
Hatar du mest? ingen
Är din bästa vän? Alexandra är en stark kandidat,
Är ditt favorit syskon? båda är bra ;d
Är falskaste människan? för dt första skulle jag nog inte hänga ut personen i fråga här ;)
Vill du träffa i verkligheten? en trevig prick.
Vill du ha hos dig nu? samma svar som frågan innan ;)
Litar du mest på? Alexandra
Pratade du med på msn sist? igår dt, Kristoffer
Hur mycket är klockan när detta test är slut: 15:16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0