det viktigaste utav allt



Jag beklagar ännu en gång att det har varit dålig uppdatering och inget svar på kommentarerna dom senaste timmarna. Men jag har inte känt mig på topp, så det va lika bra att lugna ner sig lite...

Jag lovar att jag svarar på alla kommentarerna imorgon, innan eller efter mitt "morgoninlägg". För nu är det så att jag ska börja närma mig sängen...  Efter en händelserik dag... Med skratt och tårar...  OCH sist men absolut inte minst, ett världefullt snack med en riktigt underbar vän som lyssnar på en!

Sånt borde det bli ändring på. För hur många har en vän som dom berättar allt för? Många har säkert det. Men det är inte alls säkert att det stannar hos just den personen. Det är ju det viktigaste av allt!

Jag föreslår att ni tar hand om varandra och är trogna vänner!!!

//Elin♥

svaren finns uppe nu oxå, kika i inlägget under detta!! tack för dom söta frågorna oxå.! :)


Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: haha men du är duktig som inte är en tidsoptimist. önskar jag oxå var sån! skall börja vara ute mer i tid nu!

2009-10-27 @ 23:56:06
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad ska ni göra idag då ? :)

2009-10-28 @ 10:14:42
URL: http://jhnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0