dom som alltid bryr sig

Nu har jag kollat lite på idol och sådär....  ätit lite godis...  skickat lite sms... och ja lite så...

Bara så att ni vet som jag sa förut, så är mutt humör inte sååå himla bra just nu. Ingenting går min väg, eller ja.. Ingenting blir som jag vill att det ska bli...  Om nån fattar? Men jag har ju nån som jag kan prata med om det. Vilket är helt underbart, nån som lyssnar och förstår. Det är ju faktiskt väldigt viktigt...

Jag har tänkt på det där, eller jag gjorde det nyss...  Tänk om jag skulle bli allvarligt skadad nån gång. Vem/vilka skulle jag ringa och smsa då...
Först skulle jag nog ringa mamma eller pappa. Svarar inte dom, Hanna & Karl, såklart.... 
Sen skulle jag nog smsa Sofia ganska så fort...  Sen om det är i skolan så skulle jag nog be att Hanna tar med sig en kompis...  Vem vet jag inte, men jag har några som jag tror skulle verkligen bry sig. Dom som alltid bryr sig, med andra ord... 

När jag kom och tänka på detta förut så slog det mig att jag inte hade sett denna veckans avsnitt av serien inlåst, som går på tv4. Jag har sett alla avsnitt och blir lite förvånad över hur fort som dom har utvecklats... Levi i den serien, hahha. Bäst är han..  
Men jaja..  Det är ett bra program tycker jag ialafall...  Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, sen göra nåt fjollig lista hade jag tänkt när jag ändå har tråkigt... Men det får bli om ett tag!!

(på söndag ska jag & Hanna rida lektion. Jag känner att jag inte orkar, som vanligt!!!. Hanna kommer nog hem snart tror jag oxå?)

//Elin


detta är inte Levi, utan nån annan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0