efter 5 timmar på ikea

Nu är jag hemma efter en dag på IKEA...

Min kompis va jätte trött, lite kul att se..  Jag blir inte sådär jätte trött så ofta, utan jag är lixom bara vanligt trött ofta.... 
Jag klagar alltid över att jag är trött.... 

Jaja, vi va där i 5 timmar typ... Sen åkte jag hem till hon som vi har praoat hos. Va där i ½ timme kanske, sen åkte jag hem och nu sitter jag här..

Hanna har en kompis här och dom ska snart till en kompis. Jag ser på förkväll, väntar på idol och godis...  Jag är dock rädd att jag inte kommer kunna se på idol om vi ska äta. Då missar jag ju lite, SKANDAL!

hehe..  Jag har inget vettigt att skriva, jag svarar på kommentarerna om 20 min max!

//Elin♥

 


Kommentarer
Postat av: simone

Vilken glaad bild :D



SV: haha ellerhuur, finnd så mycket jag vill göra som kille :D

2009-10-23 @ 18:13:19
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0