elit

längesen en lista eller vad säger ni? Den här hittade jag på bdb någonstans ? xp



 

1) En snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?"
Vad svarar du?
Jag skulle antagligen bara fortsätta gå, tkr sånt är jobbigt!

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
hmm, ett glas ;p

3) I ditt senaste sms står det?
RADERAT ;p

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Om du lämnade mig nu

5) Var är din pojk/flickvän  just nu?
Det var en bra fråga när jag inte har någon...

6) Välj ett ärr på din kropp?
Ett på tummen ;p

7) Vilka är dina favoritfärger?
svart, vit och ljusrosa 

8) Vilka i ditt liv litar du på?
mina vänner till 1000

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
oj, gillar Malin starkt

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan
i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna
upp bredvid dig varje morgon?

jag skulle nog typ dö för jag tkr det är asgulligt med sånna där rövslickar saker. Jag skulle bli generad och säga "awww (a)"

11) Hur ofta svär du?
usch, för ofta!

12) Litar du på alla dina vänner?

nej, men de flesta!

13) Tror du att allt som händer har en anledning?
ja verkligen

14) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
oärlighet !

15) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?

gud vilken fråga, INGEN

16) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta framtiden?
bättra mina betyg, tack

17) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?

Alexandra

18) Tror du att du skulle bli en bra förälder?

just nu, nej

19) Var togs din profilbild?
i headern? på mitt rum

20) Ärligt, vad tänker du på just nu?

vad jag ska svara, och typ allt möjligt. mycket som snurrar där uppe just nu :)

21) Vem känner dig bäst?
Elin & Johanna

22) Vad är helgens planer?
Fredag blir dt ju röj, annars borde jag nog städa

23) Vad har du på dig just nu?
korta mjukis, linne & cardigan

24) Har du någonsin slagit ett träd?

que? nej xp

25) Har du någonsin smugit ut ur huset?
smugit? nej de tror jag inte eller ? Xp

26) Aldrig sova eller aldrig äta?
aldrig sova, JOBBIGT

27) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
kväll x100

28) Finns du där för dina vänner?

alltid

29) Gillar du att umgås med andra människor?

såklart

30) Har du lätt att förlåta andra?
man måste kunna förlåta men det får ta den tiden som behövs


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej :D

Min dag har varit bra, hur har din varit? :)

2009-10-21 @ 22:14:29
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

kul lista, ska nog göra den med :D haha :D har kommit in i nån list period :D

2009-10-22 @ 17:35:36
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0