en bok



Godmorgon gott folk :)

Jag höll mitt löfte och somnade inte klockan 3, utan nån gång runt 2 tror jag.
Just nu så sitter jag vid tvn, når inte fjärrkontrollen så det får bli Disney channel. hahaha. Nåt med Kalle Anka eller nåt, tror jag att det är?!

Idag händer det nog inte så mycket. Idol ikväll såklart, jag har varit inne och kollat vad recensenten & Tobbe (?) på aftonbladet har skrivit, mest om Erika och lite om Rabih.
Erika skriver Tobbe att det är hennes starkaste framträdande hittils sångmässigt, och att det är bra och blablabla..
Recensenten där emot, han säger att det är bra och att hennes röst är, tiptop. Men att hon inte rör sig så mycket. haha .. :)

Nu ska jag kolla lite bloggar och facebook och svara på kommentarerna...
Läste på nån blogg som en tjej har hon skrev följande:

Jag har ingenting att skriva om, sammtidigt så känns det som om jag skulle kunna skriva en hel bok! Och jag kan bara instämma!

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: matilda

härlig bild!

2009-10-30 @ 12:19:23
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0