en historia bakom varje blogg

Hejsan på er!


Jag lovade ju bra bloggning i helgen, jag tycker ändå att jag har lyckats slänga iväg några inlägg, trots att jag va borta denna veckan...  Inte illa faktikst...


Jag vill tacka för alla söta kommentarer. Ni som bara skriver, godmorgon hur är det?! (iof, är det inte så lite men) eller om ni undrar hur man mår. eller bara skriver nåt om inlägget!!!
Det är kommentarerna som gör det värt att blogga varje dag! Att gå in och svara och få inspriration på era bloggar. För alla är unika och vi alla är speciella på vårat eget sätt. Alltså, vi alla har en historia bakom bloggen...  Min & Hannas historia är ju att vi är tvillingar...

Just det. om ni undrar nåt om hur det är att vara tvilling så kan ni ju fråga om ni vill...
Eller om det är nån av er som kanske vill gästblogga om nåt speciellt ämne eller nåt sånt?! Kanske är det nån av er som också är tvilling, isf så kan ni ju skriva eran åsikt om det...
Kommentera isåfall i nåt inlägg här så ska vi försöka fixa det!

Jaaa. Ikväll så kommer inte vi vara hemma, men vi kommer hem senare... Så att ni vet, men jag slänger nog in ett eller 2 inlägg innan vi åker ska ni se..  Vi ska iväg runt halv 7...  så minst ett inlägg till!!!  Är på ganska bra humör just nu....  Vissa vänner är ju typ guld värda!!<3

//Elin♥






2 nya bilder!!!! haha. första gången ni får bilder på mig som är nya på 2 månader typ!
den första bilden ser lite konstig ut men, ni överlever va?


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: ajdå. "/ lät inte bra. men skönt att det är bättre idag iaf!



fina bilder :)

2009-10-24 @ 16:21:47
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0