fel?

Nu sitter jag vid Elins dator så om några bokstäver blir helt konstiga så vet ni iafl vfr :)
Jag smsar mer än någonsin nu också, min mobilräkning kommer vara en KATASTROF. Jag vill inte se den alls faktiskt. Men mina tummar börjar bli lite trötta, illa.
Btw så har jag SVINont i min vänstra vad jag vet inte vad jag har gjort riktigt men ont gör dt iafl.

ikväll då, jo men jag ska väl hoppa in i duschen när jag känner för det. Måste hitta kontanter också, ska ha halloween fest på fredag typ. Kommer bli SVINKUL

jag ska vara kanin och jag undrar vart kan man få tag i en kaninsvans typ, eller ni vet en sån där boll? :P
får jag svar så lovar jag en outfit, temat är sexig halloween. hahaha (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0