Fina naglar

Sååå mina kära vänner, nu har jag hjäpt Hanna med sin läxa...  Eller, det va ett bra tag sen.. :)

Har även ätit lite godis, inte bra alls faktikst. hahah, men det är ju "lillördag"...  Måste ju få belöna mig lite ibland.. Dock känner jag inte alls för att äta nån mat =)

Utan nu tänkte jag gå & ta bort mitt nagellack som jag har nu, sen så måla på ett ljusrosa/beige typ...  Det är väldigt ljust. Sen så det glittriga över det. Blir inte det lite gulligt tror ni?

Ska till stan snart igen hoppas jag, för då ska jag hitta ett ljusrosa. Verkligen ljusrosa!!! Hittade inget idag...  Men alla kanske är slut eftersom det är "den rosa månaden" nu...   Ja, vi får helt enkelt se hur det blir. Nagellacken är från Depend också...

Hanna fick en liten överraskning av mig idag, hon får berätta om dom själv...

Nu ska mina naglar bli fina... Det va säkert över ½ år sedan jag inte hade nåt nagellack.. Tror inte att mina små naglar mår så bra.. Men sak samma...

//Elin♥


drömmen är påväg att bli verklighet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0