Flashback.....

Hej!

Jag känner att uppdateringen va lite seg under kvällen...  Men ibland har man massa att skriva om, ibland inget alls!

Jag kommer ihåg i somras, jag hade alltid hur mycket fantasi och tankar på kvällen som helst..  Men då va det sommar, det händer ganska mycket denna sommaren.Men ändå så lite!!!

Det som inte va så mcyket, va att jag inte gjorde så mycket. Men ändå så njöt jag till fullo av lovet. För lov är alltid det bästa när man går i skolan. Även fast sommarlovet kan vara lite segt, IBLAND!  Men jag va ju hos hästen, väldigt mycket!!! 
Bloggen skrev jag också en massa i. Vilket visade sig lönade sig, då vi hade fler läsare då...

Det lönade sig för mig även privat!! Nejj. ingen kille via bloggen...  Utan nåt ännu bättre som ni har hört om 1000 gånger förut. Nämnligen en NY vän...  Det trodde jag INTE när jag började blogga i maj.. Att jag 1½ månad senare skulle sitta och ha en vän som är väldigt lika mig..  

Jag tror att vi båda har mått ganska så mycket bättre av att ha varandra..  Jag har gjort det ialafall. Jag har berättat saker om mig som inte ens mina vänner som jag är med varje dag vet...  Jag ska inte prata för henne. Men ialafall...
Det va ialafall en av dom bästa somrarna på länge. Jag hoppas på att nästa sommar kommer bli GRYM!!!  Jag har ett ställe att åka till för att träffa en bästa vän!

Sen har jag ett till ställe att åka till för att träffa en annan vän! Men det tar vi en annan gång. Den historian är nästan lika lång. Min & Sofias historia kan inte så många slå tror jag...  Berätta om ni har mött en person som kom att betyda mycket för dig?!

Jag säger ialafall godnatt nu. Vi hörs imorgon.. När vet jag inte. Men vi gör det...  
//Elin♥


Kommer ihåg, denna bilden tog jag den dagen som jag & Sofia tog kontakt med varanadra på "riktigt"..


underbart varm sommardag!!!  Jag vill ha sommar NU!!!  


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Haha varför? Yngve är ju riktigt kul :D Haha!

Hoppas du sov gott :)

2009-10-11 @ 09:52:41
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket, älska de verkligen

2009-10-11 @ 11:41:48
URL: http://sarra.blogg.se/
Postat av: emelie

Vad härligt med sommar! =)

2009-10-11 @ 11:48:43
URL: http://emelieat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0