Förbannat trevligt

Jag måste förlåta lite för en dålig uppdatering.. Men nu är det såhär att internet är jätte segt så det tar typ 200 år innan man har loggat in på bloggen...

Ialafall... Jag såg på aftonbladet.se (eller ja på deras nöjessida) att man kunde rösta om vad man tyckte att Ashely Tisdale inte hade cykelhjälm på sig när hon cyklade.. 
Jag tycker att det är så löjligt att jag skrattade åt det. Hon är 18, och det är väl då som man blir myndig. Även i USA? eller? 

Tycker för övrigt att Sveriges lag på det där med cykelhjälm är väldigt bra. Hahaha. 15 år, men jag ska inte ljuga. Jag cyklade utan hjälm innan jag va 15 också..  Antar att vi har den lagen för att när man är 15 så kan man väl fatta att man egentligen borde ha hjälm, men klarar sig bra utan också...  För det mesta, det är bara alla som inte är så skillade som trillar och bryter alla ben i kroppen!

Imorgon så kankse jag köper en telefon, jag har 2 val. Antingen så åker jag bussen hem efter skolan. Vilket är förbannat jävla trevligt. (kunde inte beskriva det bättre, finner inga ord)...   Då blir det ingen telefon imorgon, inte har jag tid nästa vecka heller så...
Eller så går jag till mammas jobb efter skolan och sen så köper vi en telefon imorgon..  Men då missar jag ju det roliga i bussen! En dag missar jag att åka buss, men jag får en mobil!. Hur underbart? :) ahhaha..  Tror nog att det blir mobil faktikst, när jag tänker efter...

Imorgon ska vi även bort på kvällen... Vilket kommer att betyda ingen bloggning. Men Hanna ska åka hem efter skolan tror jag. Då kan ju hon uppdatera ialafall. Jag skriver väl när vi kommer hem tror jag!

Nu blev det ett lååångt inlägg här kände jag. Men jag skriver en gång till sen innan jag stänger av datorn, TROR jag!

//Elin♥


jag kommer aldrig tacka nej!


Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha XD Ookej, fin omröstning där ^^

2009-10-09 @ 08:32:05
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Sara

åhh ja det är det verkligen :) gillar serigen extramt mycket :)

2009-10-09 @ 14:14:49
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0