Gäst

Såg i aftonbladet förut att Jordin Sparks skulle gästa idol nu på fredag..  Jag önskar att hon kunde ha gästat om det typ hade varit "idol tema"...  För är det nån som dom borde inspireras av så är det hon!

När vi ändå snackar idol så såg jag att Agnes skulle åka till usa nu igen...  Tycker att det är kul att dom svenska idolerna åker ut i världen... Visst, Danny, Darin, Marie, Måns & Ola. Dom har varit utomlands endel. Men ingen av dom har slagit i usa... 

Jag är väldigt trött, och borde hämta min franskaläxa....  haha...  Jag är inte så bra på att plugga franska..
Sen så suger det ganska hårt att jag måste vänta i 1½timme på att få dansa. När jag har slutat!!! Det är lite dålig stil tycker jag!!

Men nu ska jag dejta franskaboken...

//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0