Hollywoodfruar!!

Nu har jag också duschat, hur underbart som helst!!!

Eftersom det inte är så överdrivet många roliga människor inne på msn nu så kommer jag se på Svenska Hollywoodfruar. Har missat ett program, då måste jag ju se det...

För övrigt tycker jag att det är ett sjukt program och vill ibland sjunka under jorden när jag tittar på det. Och nej, det är INTE avundsjuka!!! Verkligen inte, även fast jag skulle vilja ha ett plastkort där aldrig pengarna tar slut...

Bara för att jag sa sådär så kom jag på hur mycket det är som jag egentligen behöver men inte har köpt. Men jag är duktig och spenderar inte alla mycket just nu. Vilket är mycket mycket bra!!

Nu, svenska hollywoodfruar!!

//Elin♥


Är det bara jag som tycker att Anna Anka inte är sig lik på denna bilden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0