I väntan på youtube...

I väntan på att youtube ska börja funka så gör jag en liten lista, för jag har verkligen tråkigt just nu....

Nu kör vi :)

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: har aldrig opererat mig...
piercing: hål i öronen :)
sport: Fotboll..
husdjur: En katt...
semester: Utomlands? Isf. England...
konsert: ojj, det vet jag inte..
kärlek: hrm, ingen nämnd ingen glömd...

JUST NU:

äter du: Ingenting...
dricker du: Ska snart hämta lite vatten :)
ska du: ?
lyssnar du på: tvn...  (Har ingen musik :O)
väntar du på: att ngra roliga ska logga in på msn och att min mobil kommer tbx.. och att jag får en ny tlfn..
tittar du på: dataskärmen...
har på du på dig: svarta byxor från BikBok... och en t-shirt från BikBok med nån disney figur på...

DIN FRAMTID:
barn: Jaa, gärna 2...
giftermål: jaa.. varför inte?
karriär: Det är för tidigt för att fråga det nu..

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Båda 2 samtidigt..
kortare eller längre: Beror på...
snygg mage eller snygga armar: hehe, nåt av det, helst..
busig eller lydig: hmm.. Båda..

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Inte jag inte...
tappat bort glasögon/linser: nej, eftersom jag inte har nåt av dom..
brutit ett ben: ja, ett ben i foten!!!
rymt hemifrån: Jaa, när jag blev sur på Hanna, va borta i säkert 15 min... =)
röntgats: jaa, ryggen typ. & tänderna hos tandläkaren.
krossat någons hjärta: mm, tror dt...
nobbat någon jaaa, tyvärr..
gråtit när någon dött: ehm, nääe. tror inte det... Känner nog inte så många som har dött... ?

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Jaa, är det inte då som man blir intresserade av varandra?
gud: NEJ!
mirakel: mja..
aliens: Näe
magi: nepp
ett himmelrike: Inte det heller..
tomten: Ofc, vem gör inte det?
änglar: Nejj
transformers: Ehh, vad är det?

BLANDAT:
är du kär i någon? Vem vet?  Inte är det ni ialafal...  hahahha
önskar du att du bodde någon annanstans? jaa. faktikst...
tycker andra att du är attraktiv? Jag brukar inte fråga, nån annan som brukar göra det?
dricker du? Jaa, dör man inte annars?
använder du droger? räknas glass? (det va dock jävligt längesen jag åt det)
vilket schampo använder du? nåt från min frisör...
vilken parfym använder du? fantasy, Britney Spears.
vad är du rädd för? att dö, att förlora mina närmsta vänner, att håret går av,.. ja, en massa saker...
gillar du att tvätta? Brukar inte göra det, min mamma bor faktiskt här..

Ni som vill får gärna göra denna listan så jag kan kolla vad ni svarar, jag vill veta mer om er som läser bloggen! Säg till om ni gör den också..!!!

//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0