Jag har förrändrats...

Jag har suttit och kollat lite på olika bloggar, sen kommer man in på nån som skriver att nån har dött...
En kompis, morfar/mormor, farmor/farfar, mamma, pappa eller syskon..

Jag har aldrig förlorat någon som står mig nära. Vilket jag är väldigt glad för! Men man ser hur alla som drabbas reaggerar, som på bloggar, lägger upp bilder & låtar som påminner dom om personen..

Genast börjar jag tänka på hur jag skulle reaggera om nån i min familj eller nån av mina vänner skulle dö... Sjävklart skulle jag ju bli helt förkrossad och undra vad fan jag skulle göra nu? Om det skulle vara en vän som stod mig väldigt nära..
Sen så kommer man på hur mycket ens vänner betyder för en, jag skulle inte ha varit samma person som jag är idag om inte Sofia (en i min klass), jag & Hanna va bästa vänner på dagis och drack kaffe. Jag skulle inte heller ha varit samma person om jag skulle haft kvar mina närmsta vänner för 1½ år sedan...
Inte heller skulle jag ha varit samma person om jag inte hade haft bloggen...

Den har förrändrat mig ganska mycket tror jag... Nu kommer det som ni har väntat på.. Sofia, jag hade verkligen inte varit samma person om jag inte hade svarat på hennes kommentar.... Ni läsare får ju inte reda på våra konversationer som vi har. Men utan att säga för mycket så kan jag säga att hon är nog en av alla som jag litar allra mest på. Hon är även den som ger mig bäst råd om saker & ting om nåt är jobbigt.. <3

Det jag ville komma fram till är, hur skulle mina vänner reaggera om ja typ dog en dag? helt oväntat.. Hade det hänt mina vänner hade jag nästan dött själv... Jag älskar alla dom vännerna som står mig nära som jag kan berätta ALLT för, och jag vet att dom inte säger det till någon. Det är äkta vänskap!!!

Sen så kan jag passa på att säga att jag verkligen inte hade varit samma person som jag är idag, om jag & Hanna inte hade varit tvillingar. Jag hade inte alls varit lik mig, tror jag... 

Nu ska jag inte plåga er med mer text. Vi hörs nån gång imorgon. Pussen & kramen på er! Älskar er verkligen<3

//Elin♥




samma person, samma utseende, men inte samma tankar...


Kommentarer
Postat av: A.F

Du var inte rolig där,

2009-10-04 @ 03:24:35
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Sara

Verkligen inte kul med regn :P

2009-10-04 @ 10:24:13
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0