jobbigt

Just nu har jag inte alls mkt i skolan nej men då är det 200 saker som är utanför skolan i mitt vanliga liv eller vad man säger? härligt kan tyckas men nu lite jobbigt måste jag säga.
Imorgon ska jag & 8 kompisar ha en maskerad sak och jag ska vara kanin de köpte ett kanin-sett till mig idag, måste betala den och maten imorgon. Vi ska göra mat & sånt själva eller 3 av oss ska göra maten och sen ska vi dansa och tjoa till klockan 11 typ (y) kmr bli en trevlig kväll :d

nej men back to reality, nu ska jag snart hoppa in i duschen och nästa inlägg gör nog Elin om hon tänkte komma hem ?


Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

ja, jag får nog göra det!

2009-10-22 @ 19:21:12
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0