liiiite upprörd

jag gick in och läste vad Elin hade skrivit för någon dag sedan, igår kanske? Att hon tkr att jag inte skriver så mycket. Och visst nej jag gör väl inte det men hallå, hon uppdaterar fakiskt mycket så jag får nästan ingen chans att skriva haha. faktiskt. När jag väl loggar in så har hon nyss skrivit. Man vill ju att sina läsare ska läsa allt man skriver och då kanske inte 10 inlägg per dag passar så fint. Själv tycker jag att ungefär 5 inlägg per dag är lagomt men alla tycker olika.
Jag tycker om att läsa bloggar så de som gör fler har jag inget emot men ^^. Ville få sagt det så ni vet vart jag står i det hela.

Få se nu, hungrig är jag också. Får jag inte mat kan jag bli lite irriterad men jag kan klara mig utan mat också så det är lite dubbelt där.
Nu ska jag se ett avsnitt av Riverside. Det är dåligt gjort men kan inte sluta se ju ;o

Ska visa mina nya och fina nagellack sen och berätta om äcklet till säljare i kassan, usch!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv, haha vattnas i munnen.. xD

2009-10-29 @ 19:25:19
URL: http://hannagranlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0