lista nr 766

nejdå men nu kommer det en till lista, jag kan inget annat än älska dom :).
vad säger ni, en frågestund snart istället kanske ? det var ju ett tag sen. får klura på det


99 saker du inte visste om mig. (eller kanske visste)

1. namn?
  Hanna
2. Exakt ålder? 15år 5månader och 16dagar
3. Vart bor du? utanför Karlstad
4. Bor tillsammans med? la familia
5. Husdjur? 1 katt
6. Färg på ditt hus? rött med vita knutar, såklart?
7. När är du född? 940510
8. Klass? 9A
9. Vilket år tar du studenten? 2013, lång tid kvar ju
10. Något jobb? dåligt med det alltså
11. När ska du sova ikväll? när jag är trött och lite till
13. Duschat idag? nixx
14. Kramat någon idag? hm, nej
15. Pussat någon idag? nix
16. Vad har du ätit? allt möjligt, nej men mat ^^
17. Dagens klädsel? tunika & tights, men just nu mjukis & tjocktröja
19. Dagens sötnos? en sötnos?
20. Dagens roligaste? typ lunchen förut, lätt
21. Har du många vänner? dom är fina
22. Hur många har du kysst? ehm, vilken fråga ;o
23. Vem kramade du senast? måste varit Emelie
24. Hur många vill du ha sex med? que, haha. minst 20 :o NOT, jag vet faktiskt inte
25. Hur många har varit otrogna med dig? inte en blek, jag vet ingen iafl
27. Har du pojk-/flickvän? noooo
28. Vem pratade du med i telefon senast? Dennis, länge oxå
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Johanna, "dee lugnt vettu, men vi hörs någon dag göllet<3"

FAVORIT:
31. Film? Många bra ju, men white chicks är ju nice
32. Låt? just nu "Bless the brokend road"
33. Mat? allt från pannkaka till grillat
34. Dryck? vatten,
37. Stad? Göteborg men Sthlm är nice oxå, gillar fart. London!
38. Land? Sverige!
39. Ämne i skolan? so och svenska
40. År? år? 2009:P

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? oj, haha Martin eftersom jag smsade honom
42. Personen du kysste?  inte dig :p
43. Gången du spydde? förra sommaren, :D
44. Gången du grät? när jag läste något inlägg i en blogg igår
45. Pizzan du åt? äter ju nästan aldrig pizza ju
46. Gången du var i göteborg? typ exakt 2 månader sen tror jag nästan
47. Gången du var i stockhom? förra året i November
48. Gången du var full? nu? nejdå xp
49. Gången du var hög? en sak jag aldrig ska bli
50. Personen som såg dig gråta? gråter ju nästan aldrig, så inte så många som sett mig gråta

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? vitt
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på sällskap, men mysa är ju aldrig fel
54. Tv-spel eller datorspel? tv-spel
55. Singel eller upptagen? upptagen, tack
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? inget av dom
58. Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - paradise hotel, lätt
60. Svart hår eller blont? brunt
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna, så jävla sexigt
62. Choklad eller lakrits? choooklad
63. Göteborg eller stockholm? göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger som fan
65. Coca cola eller fanta? cola
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda såklart
69. Leva eller dö? leva, pucko

ANTAL:
70. Personer du älskar? dom som förtjänar det
71. Personer du hatar? inte många
72. Personer som sagt jag älskar dig? några st
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? men du?
74. Glassar du ätit på en dag? vågade nog inte ränka
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 0
76. Gånger du haft minnesluckor? 0 ;p
77. Piercingar har du? öronen?
78. Personer du saknar just nu? 5
79. Gånger ditt hjärta brustit? 2

VEM:

80. Vill du kyssa nu? en snygg varelse
81. Ska du träffa imorgon? hästen
82. sjöng du senast för? mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? Tobias
84. Spelade du tv-spel med senast? Elin
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? ingen
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? hemligt
87. Förtjänar att dö? ingen vad jag vet?
89. Vem sov du bredvid i natt? mina kuddar

VAD:
90. Gör dig glad? mina vänner
91. Gör dig ledsen? sorg
92. Vad vill du helst göra nu? lägga mig i sängen och inte göra någonting alls
93. Önskar du att du slapp göra? vet inte
94. Vill du ha nu? förutom kärlek? SKOJ!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? har inte tänkt så långt
96. Längtar du till? när jag slutar 9an
97. Tycker du om dina betyg? kan jobbas upp :p
98. Ångrar du ditt liv? no
99. Är det bästa som har hänt dig? mina vänner, lätt

Kommentarer
Postat av: matilda

sv- tack så mycket! brukar inte digga djurmönstrat så jättemycket men ibland kan det vara snyggt :)



oj många frågor och svar!

2009-10-26 @ 22:00:00
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Det är bra :) vad ska du hitta på i morgon då ? :)

2009-10-28 @ 23:17:00
URL: http://jhnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0