lite variation?

Hejsan på er alla glada!


Nu har jag varit uppe ett tag, har hunnit sett på Idol eftersnack. Katrin ska få barn, läste det på hennes blogg innan programet dock...  Men det blir ju kul för henne!
Inte vet jag nästa veckas tema heller. Nån annan som vet det?!

Annars så kommer det nog inte hända så mycket idag tror jag. Ta det lite lugnt, för sen kan man ju röja sönder på lovet istället!!! Kom på en annan sak, jag & Hanna har ridit mycket på ridbanan den senaste tiden. Så det är kanske dags för att rida ut lite?haha.. Variation kanske?

Nåt annat som jag hade tänkt att lägga upp här om ett tag, det är små önskningar som jag har..  Alltså saker som jag vill ha eller nåt...  Så får vi se om ni vill samma sak? Eller så kan ni göra samma sak på eran blogg sen...  Bra idé av mig tycker jag faktikst.... 


Nu ska jag börja spåna på lite idéer...  Btw, så är "nya" facebook en riktig jävla DISS!!!!  hehe ..

//Elin♥


jag älskar dom här bilderna!!!!  hehe :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

sv:

allt är toppen :)

sj? :)

2009-10-24 @ 11:50:45
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hejsan, allt bra med dig? Kram

2009-10-24 @ 12:12:17
URL: http://jjessicita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0