Man ska kunna vara stolt!

Nej, vi har inte dött!!

Bara det att jag har lixom inte skrivit....  hehe.... 

Dansen gick helt ok idag..  Man måste bara ställa sig på rätt ställe från början..  Annars så gick skolan helt ok faktikst...  Fick tillbaka "mitt sommarminne" på svenskan.. Min svenskalärare tyckte att det va bra skrivet av mig... 
Ni visste kanske inte det? Men svenska är ett favoritämne från min sida...  Kan vara för att jag alltid har haft lätt för det? Inte vet jag varför, men vissa har lätt för matte, vissa för engelska och vissa för musik...  Sen har vi dom som är bra på allt...  Men då tycker jag att om man är lite extra bra på nåt så ska man kunna vara stolt över det och inte känna att man "bara" fick ett vg+. Tillexempel..

Hmm...  Jag ska snart springa ner till duschen och vända... Sen skulle det kanske vara bra att göra lite läxor?. hehe... 
Fick förresten en känsla förut. Känslan som säger att allt lixom rullar på bara...  Om den känslan ändå kunde hålla i sig liiiiite längre...  Men så har vi dom här små ställena där man vet att det inte alls kommer gå bra...  

Men jag har underbara vänner som får mig att vara glad varje dag. Sen har jag vänner som får mig att känna mig lite speciell...  Också har vi ju dom som bor långt ifrån mig, men som ändå visar att dom finns här för mig... Underbart.... 
Undra när vändpunkten i livet kommer? Om 1 timme?

//Elin♥


haha. mobbas inte.. Det va längesen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0