När man har tråkigt...

Nej, det kommer ingen lista nu, jag lovar...  hehe.. ;-)

Nätshopping måste vara det bästa som finns när man har tråkigt...  Jag tycker att dom svenska sidorna som tex. Nelly.com blir lite utjatatde ibaldnd. Därför är jag inne och tittar på tex, gojane.com & forever21.com ibland. Det är amerikanska sidor, deras prisklass är ungefär som H&M, men billigare ibalnd och dyrare ibalnd..

När man beställer där ifrån så är det ju frakten som blir dyrast typ.. Har handlat från gojane.com 2 gånger. Är mycket nöjd faktikst. Men idag har jag inte köpt nåt, utan har bara lite godbitar till er.. Ur ett sortiment som är hur stort som helst!!


denna är från forever21, dom har hur söta t-shirts som helst. Sen är det rea där nu också. Värt att gå in på vill jag lova!!


haha, jag måste visa dom här..  Jag skulle nog aldrig ha på mig dom, men om man gillar att gå i high heels så är det ju ett bra alternativ...

   
dom här va fina tycker jag, på nåt vis. Skorna är från gojane.com. en mycket bra sida!

Jag tycker att ni verkligen borde gå in och kolla på gojane & forever21, ni kommer inte att ångra er!!

Allt från mig...
//Elin♥


Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

haha ja den funkar och är jättebra :)

2009-10-04 @ 18:50:50
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Simone

SV: Vår lillkille är en jack russel :D

2009-10-04 @ 21:49:34
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0