nytta med nöje...


Ni vet armbandet som jag visade i förra inlägget? Det kostar 299kr och 20% av det går till rädda barnen (har jag för mig att det va?) sen 5% till nån annan orginisation. Det kommer från nelly, vill vi titta på armbandet eller nåt annat av alla dom armband som finns i denna serien så kan ni klicka här! så kommer ni direkt dit! :)

Vad gör man inte för rädda barnen :-). Förena nytta med nöje!

Nu hade jag tänkt att kolla på idol eftersnack, om tv4 har lagt upp det... Jag får psyk annars och går ner och hämtar glass, kanske ber jag mamma göra sån där chokladsås åt mig? eller så gör jag det själv men hon säger hur jag ska göra :D..  tihih...

See you later.
//Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0