plastic fantastic

Här sitter man, nyss kommit hem från stallet. Äter smörgås, borde gå ner och hämta gurka som jag ska ha på. Men det gör jag strax.

Det gick bra i stallet, jag red inte så mycket. Men det va minst lika kul att se någon annan rida ens häst. Mycket lärorikt på nåt vis. Hon är nämnligen väldigt duktig på att rida.

Jaa, det gick ju som sagt bra...

Ikväll är det debatt med Linda Rosing och Kissie blandannat. Dom ska diskutera plastikoperationer, eftersom Linda ångrar vissa av hennes ingrepp. Medans Kissie gör läppförstoring och pratar om att hon ska operera brösten.- Vi får väl se vad det blir av det...

Nu ska jag hämta gurka, sen äta uppmin smörgås. Sen duscha, och sen inte göra så mycket..

//Elin♥


hur söt är hon inte egentligen? :)


hrm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0