Tandborste & blind

Hej!


Hahaha, jag har bara kollat igenom kommentarerna lite snabbt från förra inlägget....  När jag la ut bilden första gången, så såg ingen nåt fel...  Men jag sa ju att ni skulle kolla noga...
Simone (bra blogg oxå, kika in på den!) gjorde det... Jag har en tandborste i munnen. Bra där...  Det va lite kul när jag självupptäckte det...

Till saken hör den att jag nästan alltid har mobilen med mig när jag borstar tänderna. Jag vet inte varför. Men igår så sa jag på msn till en kompis att jag skulle borsta tänderna... Så får jag ett sms när jag ska börja borsta. Kom till datorn, jag vill säga en sak....
hahaha, då va det bara att traska tillbaka till datorn...

Sofia, Sofia, Sofia... hahaha. Inget fel.. Tror minsann att du behöver glasögon. Blinda jävel!!!! (för er som inte fattar så är det ett skämt..!!!!. hahahah.)


Dagen idag...  Har varit bra. Mycket små barn, barn i trotsåldern. Men nu är det över.... 
Imorgon åker jag till Trollhättan...  mahahaha!!! Det va det som jag sa att jag skulle berätta. Där ska jag fortsätta min praktik. Onsdag &Torsdag. Vi åker hem när vi är klara på torsdag. Vilket kan bli, när som helst... 

Men nu ska jag svara på dom söta kommentarerna. Sen kolla lite bloggar och efter det måla naglarna!

//Elin♥


oldpic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0