tidsfördriv

jag har astråkigt nu och kom på att en lista är inte fel, klaga inte gör den själva istället :)




1. Hur gammal är du om fem år? 20, härligt

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Elin & Sluggo

3. Hur lång är du? 164 skulle jag gissa på

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Kopps (H) 

5. Vem ringde du senast? 3

6. Vem ringde dig senast? Dennis

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? haha, gå och lägg dig om kvällarna <3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda är najs, men smsar mest

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? sambos

10. När såg du senast din mamma? 1 timme sen kanske ? 

11. Vilken ögonfärg har du? green

12. När vaknade du i dag? 10:53

13. Vilken är din favoritjulsång? All i want for christmas is you!

14. Vilken är din favoritplats? framför datorn, nejdå. Men det finns ju flera ;)

15. Vilken plats föredrar du minst? i skolan framför ett prov

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? svårt att tänka mig själv om 10 år.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? mina monster under sängen

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Igår när jag pratade med Dennis 

19. Hur stor är din säng? 95 typ, måste ju för fan byta :o

20. Har du stationär eller bärbar dator? båda :p

21. Sover du med eller utan kläder på dig? inte med och inte utan ;) 

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4st ibland 5  

23. Hur många landskap har du bott i? uno

24. Vilka städer har du bott i? Karlstad.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? inne- barfota/strumpor ute-skor 

26. Är du social? Med dom jag känner,ja. Annars är jag ganska blyg faktiskt ^^

27. Vilken är din favoritglass? svår fråga, låt mig tänka

28. Vilken är din favoritefterrätt? hmm, gillar nästan alla godsaker ;p

29. Tycker du om kinamat?  Jo men det är najs som fan :) 

30. Tycker du om kaffe? det är inte svinäckligt men det är inte gott heller ;)

31. Vad dricker du till frukost? mjölk med flingor i. men jag äter det

32. Sover du på någon särskild sida? somnar oftast på mage sover nog på alla möjliga sidor

33. Kan du spela poker? jaa

34. Tycker du om att mysa/kela? dum fråga, klart 

35. Är du en beroendemänniska? va ?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jajjamensan, :) 

37. Vill du ha barn? någon gång så

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, & lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? noeps

40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet <3 

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder & skor, hemskt 

42. Äger du dyrbara smycken? nja, 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? finns ju för fan många bra, Idol, Inlåst, Playa del sol, Andra Avenyn. osv

44. Kan du rulla med tungan? oja

45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns många roliga, Johanna, Dennis, Alexandra, Eveline måste jag ta alla ?

46. Sover du med gosedjur? nejj

47. Vad har du för ringsignal? ljudlös ska det vara 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? inte i min garderob xp 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en penna 

50. Flirtar du mycket? mycket? nej ^^ 

51. Kan du byta olja på bilen? om någon lär mig så

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  nejdu

53. Vilken var den senaste boken du läste? som jag läste ut "14 år till slau" 

54. Läser du någon dagstidning? Metro ibland nwt

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej, men Frida kommer ju varannan vecka 

56. Dansar du i bilen? dansar? nej 

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix fm,

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en blogg 

59. När var du i kyrkan senast? bröllop

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? min förra mentor Cissi, förra so lärare Jonas, nuvarande so lärare Anna, förra NO&matte Magnus :)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en natt, de va skoj xp


Kommentarer
Postat av: Simone

Sv: Ah, vad härligt :D Hyr du häst då?

2009-10-03 @ 18:45:44
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0