Visste ni att jag har....?

Nu ska jag ta tag i mig själv och dra mig mot sängen och läxorna...  Och välja kläder till imorgon.. såklart..

Jag ska kunna länder & sån skit i nordamerika... Sen ngra stater i USA också tror jag... Men jaja.. Tänk på att jag hade en dag mindre på mig att plugga än alla andra (a)....
Sen så såklart engelskaglosor...

Imorgon så blir det ingen springning för mig, varför?
Jo för att jag har gjort nåt nu VARJE dag efter skolan sen måndagen FÖRRA veckan!!! Varje dag efter skolan, springing, stallet, läxor...  Ja, ni fattar..  Jag klagar på att jag inte kan sova... 

En smart kompis sa att det kanske beror på att jag inte kan slappna av och sluta tänka.. Det är faktikst väldigt sant!!

Men sluta tänka, det kommer jag aldrig att göra.. Aldrig, och speciellt inte nu...
Vi hörs imogon kära läsare!
//Elin♥

Visste ni förresten att:

Jag har spelat fotboll när jag va mindre?
Och att jag simmade i 4 år?

Jag är aldrig nöjd med mig själv, utan har alltid något som jag vill ändra på..


Kommentarer
Postat av: Simone

Simma är ju riktigt bra det :D

2009-10-01 @ 22:47:08
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Ehliiiin - ElinStenberg!

okej, då vet jag :D

2009-10-02 @ 11:14:04
URL: http://ehliiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0