090903

Hejsan..

Förlåt ännu en gång för en dålig uppdatering, men vi har varit i stallet, internet har inte funkat och jag har pratat i telefon. Ett mycket viktigt samtal! Det handlade om nästa vecka, vi har tydligen fått mail om att vi ska sova tjejer med tjejer och killar med killar. Men jag och 3 till som jag känner väldigt bra vill dela stuga....  Inte sova i samma säng, eller jo. Kanske jag & Alexandra. hahah ... 
Jag vet vad som hände förra gången vi va iväg på nåt...  Det va ett rykte som hade spridits...

Jaa, annars idag så har jag inte gjort så mycket. Haf engelska hörförståelse, som kanske är ett av dom enklaste proven jag har haft, inom engelska..  Har varit en slapp dag idag ialafall. Hra kommit typ halva boken som jag berättade om för ngra dagar sen... "Pojken som kallades Det"....  Det är en mycket bra bok tycker jag, men jag gillar böcker som är baserade på verkliga händelser. Jag vet inte varför, men jag bara gör det.

Nu ska jag svara på kommentarer och sen duscha. Hörs senare!

//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0