090929 (näst sista dagen i september!!!)

Hejsan!!

Nu är vi hemma efter en tuff dag i skolan... Eller ja, så jätte tuff va den inte men ändå. Jag gjorde inte så mycket, matteprov hade jag förresten... Sen så va det brandövning idag, självklart väljder dom den dagen som det är ap kallt på. Så där stog vi i säkert 10-15 min och frös som fan! När det va typ 3 min kvar fick jag låna en kompis jacka, men då hade jag redan frusit ihjäl...

Sedan dess har mina händer varit kalla hela dagen förutom förut när jag va ute och sprang. Ni är lite stolta va? Idag sprang jag med musik så det gick lite lättare, stundtals...
Annars så har dagen sugit ganska hårt faktiskt, ingenting har gått som jag vill att det ska...

Sen så slänger lärarna ut läxor åt höger & vänster, man kan ju inte bli annat än lycklig då!

Nu ska jag svara på lite kommentarer sen så ska jag plugga lite. Sen kanske få tag i 2 kompisar. Efter det ska jag kanske klaga om hur trött jag är?!

//Elin♥


vi kan fortsätta på detta med gamla bilder.. Jag för 1½ år sen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hah najaa det är en mänsklig varelse ;)

2009-09-29 @ 18:08:40
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå är inet? :S min väckar klcoka är en männisak :S ?

2009-09-29 @ 18:32:19
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

sen när avr de tal om att du skulle slåss? -.-

2009-09-29 @ 19:08:50
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0